Skip to main content

 تهران همیشه به ما ثابت کرده است که می‌تواند با پیشنهاد دادن گزینه‌های تفریحی‌اش، غافل‌گیرمان کند. این شهر پر است از گزینه‌های تفریحی مختلف برای سلیقه‌های متنوع. یکی از محبوبیت‌های تهران به مراکز خرید متنوع و گسترده‌اش است که هر نوع سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. در هر مرکز خریدی در این شهر می‌توان خریدی متفاوت را امتحان کرد و راضی بیرون آمد. 

مراکز خرید تهران در انتظار شماست

انتخاب جایی برای خرید در کلان شهر تهران ساده نیست. می‌توان گفت به تعداد سلیقه‌های مختلف، مراکز خرید کوچک و بزرگ، گران ارزان و معمولی یا لوکس وجود دارد. اما به دلیل محدودیت وقت، بهتر است تعدادی از مراکز خرید را لیست کنید و بر اساس روحیه، نیاز و مسیر خود راهی آن‌ها شوید. با این روش هم بیهوده پاساژگردی نکرده‌اید، و هم گشت و گذار شما به خرید و خاطره‌ای خوب تبدیل خواهد شد.

مرکز خرید پالادیوم ، جشنواره‌ برندها

اگر برندباز هستید و گشت زدن در فضاهای لوکس اولویت شما برای انتخاب یک مرکز خرید است، سری به منطقه‌ی زعفرانیه و خیابان مقدس اردبیلی بزنید. پاساژ پالادیوم با شکوه خود در این خیابان در انتظار شماست. پالادیوم در سال ۹۳ افتتاح شد و از همان زمان محل تجمع برندهای مهم دنیا است.

در پالادیوم حتما به این بخش‌ها سر بزنید:

در میان مراکز خرید تهران، پالادیوم یکی از مجتمع‌های تجاری است که خدمات متفاتی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. خدماتی مانند کلینیک زیبایی، سالن ماساژ و سالن‌های زیبایی بخشی از این خدمات است. اما هیجان انگیزترین قسمت این مجتمع فودکورت آن است. بهترین رستوران‌های تهران در این پاساژ شعبه دارند و این بخش می‌تواند هر سلیقه‌ی غذایی، از دوست‌داران غذای سنتی تا فست فودبازها را راضی نگه دارد. شیرینی فروشی‌های این پاساژ می‌تواند خاطره‌‌ای شیرین و فراموش‌نشدنی از این مرکز خرید برایتان بسازد.

چقدر هزینه می‌کنید؟

با چند ساعت گشتن در این پاساژ می‌توانید ریز تا درشت لیست خرید خود را تهیه کنید. از عطر و ادکلن تا لباس‌های خاص و برند. اما باید توجه داشته باشید که سطح قیمت پالادیوم نسبت به دیگر مراکز خرید تهران کمی بالاتر است. پس با کیف پول پر به این مرکز بروید.

ساعت بازدید: حدودا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: گران

آدرس مرکز خرید پالادیوم : تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۰۶۰۰

مرکز خرید پالادیوم | مراکز خرید تهران
مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید کوروش ، بهترین در میان مراکز خرید تهران

کوروش یکی از مراکز خرید تهران است که از زمان راه اندازی تا به امروز، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای گشت و گذار شده است. در این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک ، کیف و کفش و لوازم آرایش و عطر را با کیفیت مناسب خریداری کنید. سطح قیمت‌ها در این مجموعه متوسط رو به بالا است. اگر از گشت زدن در پاساژ کوروش خسته شدید، طبقات بالایی می‌تواند فضای شما را تغییر دهد. شهربازی و فودکورت مجتمع کوروش هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ میزبان شما هستند. اگر تنها قصد تفریح دارید نیز مجتمع کوروش انتخاب مناسبی است. زیرا این مجموعه دارای ۱۳ سالن سینما است و می‌تواند ساعات خوبی را برای شما فراهم کنند.

ساعت بازدید: از ساعت ۸ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

آدرس مرکز خرید کوروش : تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۹۷۱۰۵۶

مجتمع تجاری کوروش | مراکز خرید تهران
مجتمع تجاری کورو

مرکز خرید تیراژه ، شهربازی در قلب مجتمع تجاری

مجتمع تجاری تیراژه به دلیل وجود شهربازی در طبقه‌ی انتهایی خود، یکی از محبوب‌ترین پاساژها برای کودکان است. این مرکز شاید یکی از معدود مراکز خرید تهران است که می‌توانید به راحتی کودکتان را با خود همراه کنید. تیراژه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شماست. اگر برای خرید به این مجموعه می‌روید بهتر است بدانید سطح قیمتی آن متوسط رو به بالاست. اما در حراج‌های فصلی، بهترین اجناس را با کمترین قیمت می‌توانید در آن پیدا کنید.

سرزمین عجایب در بالاترین طبقه از مرکز خرید تیراژه قرار گرفته و علاوه بر اینکه یکی از پارک‌های بازی محبوب برای کودکان است، بزرگسالان نیز از لذت تفریح در آن بی‌نصیب نخواهند ماند. مهم‌ترین بخش این مجموعه برای بزرگسالان بولینگ است. قیمت این مجموعه برای هر گیم ۲۰ هزار تومان است و هر گیم شامل ۲۰ پرتاب است.

ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس مرکز خرید تیراژه : تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۴۹۱۷۲۳

مرکز خرید تیراژه | پاساژهای تهران
مرکز خرید تیراژ

مگا مال ، غول بزرگ پایتخت

مگامال
مگامال

مگا مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود که در محدوده غرب و حاشیه شهر تهران قرار دارد. این مرکز خرید عظیم الجثه، با ۲۰۶ واحد تجاری که در ۹ طبقه تقسیم بندی شده‌اند، یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران و ایران به شمار می‌آید. در بین فروشگاه‌های آن، می‌توان به گالری مبلمان اداری، پوشاک، طلا و جواهرات، صنایع دستی، کامپیوتر و موبایل، محصولات فرهنگی، لوازم ورزشی، تزئینات، خدمات خودرو و لوازم کودک اشاره کرد. اما نکته جالب توجه در مورد مگا مال، وجود بخش‌های تفریحی و فرهنگی همانند پردیس سینمایی با شش سالن، شهربازی، کتابخانه، فودکورت و همچنین بخش‌های هنری هست. به همین خاطر بسیاری از ساکنین غرب تهران، به غیر از خرید، برای گشت و گذار نیز به مگامال مراجعه می‌کنند.

آدرس مرکز خرید مگامال: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز ۲، میدان شهید صارمی

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۳۴۲۹۰

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۴ بامداد

محدوده قیمتی: متوسط

مرکز خرید الماس ایران

مرکز خرید الماس ایران
مرکز خرید الماس ایران

در بین مراکز خرید تهران ، برخی بسیار لوکس و برخی دیگر بسیار ارزان قیمت هستند. در این بخش قصد داریم تا یکی از مراکز خرید بسیار لوکس تهران که در شمال شرق پایتخت واقع شده است را به شما معرفی کنیم. مرکز خرید الماس ایران، واقع در بلوار ارتش، یکی از بهترین مراکز خرید تهران محسوب می‌شود. این مرکز خرید بزرگ و لوکس، بیشتر مخصوص کسانی است که به دنبال خرید برندهای روز دنیا همانند سیسلی، برشکا، آدیداس، مون بلان، بنتون، تراست و غیره هستند. مرکز خرید الماس ایران در لاین کندرو شرق به غرب ارتش قرار دارد و به یک پارکینگ بسیار بزرگ مجهز است تا نگران جای پارک خودرو خود نباشید. اگر هنگام گشت و گذار در این پاساژ خسته شدید، می‌توانید به کافی شاپ آن سری بزنید و طعم دمنوش‌های معطر آن را بچشید. علاوه بر کافی شاپ، مرکز خرید الماس ایران به سوپرمارکتی بزرگ و همچنین رستورانی باکیفیت مجهز است تا بتواند نیاز تمام مراجعه کنندگان خود را برطرف نماید.

آدرس مرکز خرید الماس ایران: بلوار ارتش (ضلع شمالی بزرگراه امام علی) مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی، مرکز خرید ایرانیان

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۶۴۱۴۵

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳ شب

محدوده قیمتی: بسیار بالا

سیوان سنتر | مرکز خریدی تازه متولد شده در محدوده شرق تهران

سیوان سنتر
سیوان سنتر

سیوان سنتر یا همان مرکز خرید سیوان یکی از مراکز خرید جوان، واقع در شرق تهران و محدوده تهرانپارس به حساب می‌آید. این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده و بخش بزرگی از آن را به فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر اختصاص داده‌اند. مجتمع تجاری سیوان سنتر، مجهز به انواع امکانات رفاهی همانند ایستگاه بازی، فودکورت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و همچنین پارکینگ طبقاتی است تا هرگونه نیاز مخاطبان خود را برطرف سازد. مجموعه سیوان را می‌توان یک مرکز خرید بزرگ پوشاک و لوازم آرایشی بهداشتی دانست و در این بین باید به فروشگاه بزرگ لباس جین وست نیز اشاره کرد.

آدرس سیوان سنتر: تهرانپارس، بالاتر از فلکه دوم، نبش ۱۷۸ غربی

شماره تماس: ۹۱۰۷۰۶۳۷

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

محدوده قیمتی: نسبتا گران

سون سنتر | فروشگاهی همه چیز تمام

سون سنتر
سون سنتر

بی شک تمامی ساکنین شرق تهران، در مورد منطقه هفت حوض نارمک اطلاع دارند. منطقه هفت حوض نارمک، یکی از بهترین مناطق برای خرید هر آنچه که تصور می‌کنید، هست. انواع فروشگاه‌های پوشاک، مزون‌ها، طلا و جواهرات، کفش و کتونی و همچنین انواع فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی که شما را ساعت‌ها مشغول گشت و گذار می‌کنند. اما در کنار تمامی این فروشگاه‌های ریز و درشت، چند مرکز تجاری معروف حضور دارند که امروز قصد داریم شما را با بزرگ‌ترین آنها، یعنی مرکز خرید سون سنتر آشنا کنیم.

این مرکز خرید ۱۱ طبقه که شامل چهار طبقه پارکینگ و هفت طبقه تجاری است، در زمینی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در تمام شرق تهران محسوب می‌شود. در مرکز خرید سون سنتر، علاوه بر انواع بوتیک و گالری پوشاک زنانه و مردانه، می‌توانید زیباترین و منحصر به فردترین طلا و جواهرات را بیابید و حتی از تماشای آنها نیز لذت ببرید.

آدرس سون سنتر: تهران، نارمک، ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض

شماره تماس: ۷۷۹۷۶۰۱۹

ساعت کار: ۹ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: متوسط

Comments

Popular posts from this blog

برج میلاد

  در پایتخت  ایران مکان های زیادی برای گردشگران وجود دارد که در این مطلب می خواهیم به معرفی  برج میلاد   و ویژگی های آن اشاره کنیم. هنگامی که وارد تهران می شوید از جای جای آن می توانید برج میلاد را مشاهده کنید که با شکوه و جلوه اش چشمان شما را به خود خیره می کند. برج میلاد به عنوان   نماد شهر تهران   شناخته می شود که یکی از 6 برج مخابراتی شهور جهان و   نوزدهمین برج بلند جهان   به شمار می آید. مساحت این بنا 13 هزار متر مربع است که در شمال تهران ساخته شده و در زمانی که هوای تهران پاک و بی غبار است تقریبا از تمامی کلان شهر ها قابل مشاهده است و در هر جای این شهر که بایستید میتوانید آن را مشاهده کنید.     برج میلاد تهران را بیشتر بشناسید! پیشنهاد ساختن پروژه برج میلاد در  سال 1370 مطرح شد و در دی ماه 1376 کارگران شروع به ساختن این برج غول پیکر کردند. این برج در 16 مهر 1387 با شعار آسمان نزدیک است افتتاح شد و ساخت آن 11 سال زمان برد. ارتفاع برج میلاد 435 متر است که در نگاه اول می‌توان افتخارات این سازه را در نظر گرفت و از نظر معماری و ساختار آن را تحسین کرد. از افتخارات این برج می توان به بل

خانه سوگلی ناصرالدین شاه

  خانه انیس الدوله عمارتی که کمتر رهگذری از تاریخچه آن چیزی می داند    خانه انیس الدوله عمارتی که کمتر رهگذری از تاریخچه آن چیزی می داند، ساختمانی است پشت ایستگاه اتوبوس که رنگ سفید بر آن پاشیده اند و خبری از شکوه خانه های قجری در بیرون آن نیست. آنچه در این بنا بیش از هر چیز چشم ها را به سمت خود جلب می کند، تابلوی عریض و طویل «اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران » است. این عمارت تاریخی با 140 سال قدمت، متعلق به فاطمه سلطان خانم انیس‌الدوله، سومین همسر عقدی ناصرالدین شاه قاجار و ملقب به ملكه ایران بوده است.انیس الدوله همسر سرشناس و با نفوذ ناصرالدین شاه (1258-1314) بود و این خانه، که به نام وی شهرت دارد، گویا پس از ترور ناصرالدین شاه محل زندگی وی در آخرین ماه های حیاتش بوده است. انیس الدوله کیست؟ انیس الدوله محبوب ترین و با نفوذترین چهره دربار ناصرالدین شاه بود. مقام او بر سایر همسران شاه برتری داشت و عملا می توان او را ملکه سلطنتی ایران دانست که نشان حمایل آفتاب و تمثال همایونی را از او دریافت کرده بود. انیس الدوله، با اسم اصلی فاطمه، دختر یتیمی بود که توانست تا مرحله سوگلی بودن ان

پل ابریشم تهران

  پل ابریشم یکی از پل‌های شمال شهر تهران است که همه روزه تعداد زیادی از گردشگران برای دیدن جاذبه‌های این منطقه از روی آن می‌گذرند. شاید از خودتان بپرسید که دلیل احداث تعداد نسبتا زیادی پل در این منطقه از شهر چیست؟ با کجارو همراه باشید تا با هم پاسخ این سوال را بیابیم. موقعیت پل ابریشم روی نقشه تپه‌های عباس‌آباد در سال‌های اخیر و با انجام شدن عملیات عمرانی گسترده، به محلی پر از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است. بسیاری از این پروژه‌ها، مثل احداث پارک طالقانی از پیش از انقلاب اسلامی در دست طراحی و ساخت بوده‌اند و تعداد زیادی مثل پل طبیعت پس از آن طراحی و اجرا شده‌اند.  از جاذبه‌های گردشگری دیگر این منطقه می‌توان به گنبد مینا، پارک آب و آتش، پارک بنادر و پارک نوروز اشاره کرد.